Veelgestelde vragen

Waarom laadt/opent de pagina van New Faith Network niet?
Laadt/opent New Faith Network niet? Dit komt meestal door problemen met je internet verbinding, met je apparaat, of met je account. Om verder te kunnen kijk...
Hoe kan ik de grootte van mijn ondertiteling aanpassen?
Je kunt de grootte van de ondertiteling gemakkelijk aanpassen. Dat doe je met de volgende stappen: 1. Start eerst de film of serie die je wil kijken. 2. R...
Kan ik New Faith Network op mijn Smart TV bekijken?
New Faith Network is nu ook te downloaden op jouw Smart TV. Dit kan op de volgende apparaten: Versies van tvOS 12.4.1 tot en met 13 Versies van Androi...
Waarom wordt "Oh my gosh" niet uit de films gehaald?
Bij New Faith Network streven we ernaar een gezinsvriendelijke omgeving te creëren door ongepaste inhoud, zoals expliciete scènes en vloeken, zorgvuldig te ...
Hoe installeer ik de New Faith Network app op mijn Smart TV?
Onze christelijke films en series kijk je gemakkelijk op je eigen TV via onze Smart TV-app.  Momenteel is onze Smart TV-app te downloaden op smart TV’s van...
Hoe pas ik mijn abonnement aan?
Om je abonnement aan te passen moet je via de website zijn ingelogd.  Je kunt je abonnement niet via de app aanpassen.  Wanneer je via de website be...
Er is een probleem met mijn account
Op het moment dat je een probleem ervaart met jouw account en je geen films/series meer kunt bekijken raden we je aan contact op te nemen met onze klantense...