Abonnement

Ik ben nog geen klant. Hoe maak ik een account aan?
Telefoon/smartphone Wat leuk dat je een abonnement wilt afsluiten voor New Faith Network! Om een account aan te maken ga je naar onze webpagina www.newfait...
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Gegevens wijzigen: Je gegevens kun je wijzigen op de pagina met je Persoonlijke gegevens.  Tablet/Smartphone: 1. Klik links bovenin op het vierkant...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten of ik wil mijn wachtwoord wijzigen
Je kunt je wachtwoord wijzigen bij je profiel instellingen. Je profiel instellingen vind je rechts bovenin.  Klik linksboven op ‘Wachtwoord wijzigen’. Kies...
Hoe gebruik ik ondertiteling?
Op New Faith Network is elke buitenlandse film of serie Nederlands ondertiteld. Om de ondertiteling aan te zetten, volg je de volgende stappen: 1. Start...
Abonnementsvorm wijzigen
Wil je overstappen op een ander abonnement? Log in op www.newfaithnetwork.com en ga naar je profiel. Klik bij 'Lidmaatschap' op de knop 'Wijzige...
Wat gebeurt er als mijn proefperiode is afgelopen?
Als jij je aangemeld hebt voor een gratis proefperiode, dan gaat na deze periode automatisch jouw gekozen abonnement in. Dit kan een maand- of jaarabonnemen...
Mijn abonnement is stopgezet, hoe komt dat?
Wil jij graag kijken, maar je kan alleen nog maar trailers afspelen? Dan betekent het dat jouw abonnement is stopgezet. Jouw abonnement wordt stopgezet ...